Oral-B sponsoru olduğu İstanbul Modern’de A Night To The Museum Gala Night lansmanını gerçekleştirdi
Etkinlikte Oral-B’nin yeni marka yüzü oyuncu ve seramik sanatkarı Yağmur Tanrısevsin de yer aldı. Düzenlenen özel gecede ayrıyeten, İpana markasının Oral-B çatısı altına alınacağı ve P&G’nin tek diş macunu markasının Oral-B olacağı bilgisi verildi. P&G’nin önde gelen ağız sıhhati markası Oral-B, sponsorluğunu üstlendiği İstanbul Modern’de A Night To The Museum Gala Night aktifliğini gerçekleştirdi. Yıllardır triatlon sporunu destekleyen Oral-B, geçen sene başlayan Stüdyo STEAM sponsorluğuyla bu dayanağı sanat alanına da genişletti. İstanbul Modern’in yeni binasında gerçekleşen A Night To The Museum Gala Night’ta Oral-B’nin yeni marka stratejileri aktarıldı ve tanıtım projelerinde yer alacak oyuncu ve seramik sanatçısı Yağmur Tanrısevsin katılımcılara tanıtıldı. Aktifliğe dair kırmızı halı röportajları düzenleyen hoş oyuncu Ece Sükan, konuklara geceye özel sorular sorarak geceye renk kattı. Proje milyonlarca İstanbul Çağdaş ziyaretçisine ilham veriyorEtkinliğe katılan P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Lideri Tankut Turnaoğlu şunları söyledi:“Oral-B markamızla İstanbul Çağdaş ile yaptığımız iş birliği sonucunda toplumsal gelişime verdiğimiz katkıyı biraz daha genişlettik. Stüdyo STEAM sponsorluğumuzla artık sporun yanı sıra sanatı da destekliyoruz. Sanat insanın zihin sıhhatine ve gelişimine katkıda bulunan, yaratıcı tarafını geliştiren, hayatını zenginleştiren bir aktiflik. İstanbul Çağdaş, Stüdyo STEAM için tek ortak olarak Oral-B’yi seçti. Bu vesileyle, başta Sayın Oya Eczacıbaşı olmak üzere İstanbul Modern’in bedelli yöneticilerine bir kere daha teşekkür etmek isterim. Biz, Türkiye’ye ve İstanbul’a bedel katan bir çağdaş sanat müzesi olan İstanbul Çağdaş üzere başarılı bir ortakla birlikte çalışmaktan memnunuz ve bu projeye büyük kıymet veriyoruz. Bu müzenin öğrenmeye istekli milyonlarca ziyaretçisini güçlendirmeyi ve onlara ilham verebilmeyi umut ediyoruz. Dünyadaki diş doktorlarının kullandığı 1 numaralı ağız sıhhati markası Oral- B’nin bütün eserlerinin artık Türkiye’de olacağının haberini de bu lansmanda duyuruyoruz. Sıhhatle hoşluğu birleştirme emeliyle ikonik gülüşüyle fark yaratan yesyeni marka yüzümüz ünlü oyuncu Yağmur Tanrısevsin’le başladığımız seyahatten ötürü memnunluk duyuyoruz.Oral-B’nin yeni marka yüzü: Yağmur TanrısevsinOral-B’nin yeni marka yüzü olan sinema oyuncusu ve seramik sanatkarı Yağmur Tanrısevsin de geceye katıldı. İştirakçilerle ve paydaşlarla tanışan Tanrısevsin gelecek devirde Oral-B’nin çeşitli aktiflik, kampanya ve tanıtım çalışmalarında yer alacak. P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Lideri Tankut Turnaoğlu, Yağmur Tanrısevsin’in ikonik gülümsemesiyle Oral-B’ye çok yakışan bir yüz olduğunu vurguladı. Yeni marka stratejileriEtkinlikte P&G’nin ağız sıhhati alanındaki yeni marka stratejisi aktarıldı. Buna nazaran, P&G’nin bir öteki ağız sıhhati markası olan İpana, Oral-B markasına katılacak ve İpana markası raflardan kalkacak. Bu alandaki P&G eserleri yalnızca Oral-B markasıyla sunulacak. İpana’nın tarihi birikiminin ve dinamizminin Oral-B markasına değerli katkılar yapacağı ve ortaya çıkacak sinerjinin markanın büyümesine ivme kazandıracağı iddia ediliyor. Bu stratejiyle P&G bütün gücünü, yenilikçiliğini ve kaynaklarını tek markaya yönelterek, çok daha verimli ve yüksek performanslı sonuçlar almayı hedefleyecek. Tüketiciler de daha inovatif, daha yüksek standartlı eserlerle hayat kalitelerini düzgünleştirme imkanı bulacaklar. STEAM Projesi tüm süratiyle devam ediyor!İngilizce’deki bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik alanlarını birleştiren bir kısaltma olan STEM sözüne sanatın (Art) eklenmesiyle ortaya çıkan STEAM eğitim yaklaşımı tüm dünyada giderek yaygınlaşıyor. Disiplinlerarası bir öğrenme alanı yaratan Stüdyo STEAM’de katılımcıların eleştirel düşünme ve farklı bakış açıları üretme bahislerinde gelişimleri desteklenecek ve iştirakçiler sanat üretmeye teşvik ediliyor. Sponsorluğun birinci yılında P&G Oral-B’nin takviyesiyle “Biyolojik Malzemelerle Sanat” ve Oral-B iO manyetik teknolojisinden yola çıkan “Sanat Mekanizmaları” başlıklı iki eğitim programı hayata geçiriliyor. Bu çalışmalar Eylül ayında birinci sonuçları verecek. Projenin ikinci yılında ise büsbütün Oral-B iO’nun Yapay Zekâ teknolojisinden ilham almış “Yapay Zekâ ile Sanat” başlıklı yıl boyunca devam edecek bir eğitim programı gerçekleştirilecek. Haftada 6 gün, çok sayıda genç ve yetişkin, Oral-B ile sanat ve teknolojiyle buluşacak.Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı