Heltia’dan Mental Sıhhat Farkındalık Ayı Kampanyası

Türkiye’nin en kapsamlı dijital sıhhat uygulaması olma yolunda süratle ilerleyen Heltia, Mayıs ayı boyunca Mental Sıhhat Farkındalık Ayına özel bir kampanya düzenliyor. Kampanyanın maksadı, toplumun ruhsal sıhhat konusundaki kalıplarına dikkat çekmek, terapiyi stigmasız bir biçimde konuşmak ve mental sıhhat konusunda farkındalığı artırmak.

Kısa müddet evvel marka kimliğinde değişikliğe giderek Salus yerine Heltia ismi ile yola devam etme kararı alan platform, bu kampanyanın birinci adımında İstanbul’un çeşitli sokaklarına afişler asarak mental sıhhat konusunda farkındalık yaratmak istiyor. Kentin dört bir yanına yerleştirilen bu afişlerde, Heltia takipçilerinden gelen karşılıklar yer alıyor. Bu cevaplar, "Hisleriniz ve yaşantılarınız konusunda etrafınızdan duyduğunuz en hudut bozucu cümleler neler?" sorusuna verilen yanıtlardan derlendi. Maksat, toplumda mental problemlerin hafife alınışına ve insanların duygusal tecrübelerinin küçümsenmesine vurgu yapmak.

“Amaç terapiyi olağanlaştırmak ve ruhsal sıhhat konusundaki farkındalığını artırmak”

Heltia Pazarlama Yöneticisi Ezgi Topsoy, kampanya hakkında şunları söyledi: “Mental sıhhat, ömür kalitemiz için vazgeçilmez bir öge. Lakin ne yazık ki, toplumda bu mevzuya dair birçok yanlış algı ve stigma bulunuyor. Bu kampanya ile maksadımız, bu algıları değiştirmek, terapiyi olağanlaştırmak ve insanların ruhsal sıhhat konusundaki farkındalığını artırmak. Herkesin yaşadığı duygusal zorlukların ve terapiye muhtaçlık duymanın doğal olduğunu anlatmak istiyoruz.”

Her bireyin kendi gereksinimlerini anlamak ve ona uygun dayanak sunmak için geliştirilmiş bir dijital sıhhat platformu olan Heltia’da mental sıhhat konusunda içerikler ve uzman danışmanlık hizmetleri fiyatsız olarak kullanıcılara sunuluyor. Kullanıcılar, mental sıhhat, beslenme ve fizikî sıhhat alanlarında uzmanların yer aldığı danışman takımlarla şahsileştirilmiş hizmet alabiliyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Benzer Videolar