Faber-Castell, beşinci defa Yaratıcı Çocuk Şenliği’nin ana sponsoru oldu…

Faber-Castell tarafından şenlik alanında düzenlenen yaratıcılık ve teknolojinin birleştiği atölyelere katılan iki bini aşkın çocuk; hayal dünyalarını şekillendiren, yaratıcılıklarını geliştirme imkânı sağlayan aktivitelerle eğlenceli bir tecrübe yaşadı.
 

2018 yılından bu yana her yıl Yaratıcı Çocuk Festivali’nin ana sponsorluğunu üstlenen Faber-Castell, bu yıl da çocukların ve büyülü hayal dünyalarının yanında yer aldı. Gelenek ile yenilikçiliği 260 yılı aşkın müddettir muvaffakiyetle birleştiren marka, Türkiye’nin en kapsamlı çocuk ve aile tertibi olan Yaratıcı Çocuk Festivali’nde ziyaretçilere, yaratıcılık ve sürdürülebilirlik şuuru oluşturma odaklı tecrübeler sundu. Çocuklar, farklı yaş kümelerine özel hazırlanan tecrübe ve ferdileştirme atölyeleriyle boyama ve artırılmış gerçeklik (AR) alanları ve etkinlikleriyle iki gün boyunca unutulmaz anlar yaşadı.

Faber-Castell Atölyeleri Yaratıcılığı Teknolojiyle Buluşturdu

Festival müddetince Faber-Castell’in düzenlediği atölyelerde, çocuklar özel olarak hazırlanan boya kalemi ve suluboya kutularını diledikleri üzere boyayıp kendi eserlerini tasarladı. Tasarlanan boya kutularının içine, favori renk boyalarını seçip yerleştirerek kendi boyalarını oluşturan çocuklar, atölyeden şahsileştirilmiş boyalarıyla ayrıldılar. Minik dizayncılar, Şövalye, Dinozor, Uzay Macerası ya da Kelebek konseptlerinden dilediklerini seçerek kendi kostümlerini Faber-Castell Keçeli Kalemler ile boyadılar. Boyanan kostümleriyle özel olarak hazırlanan dijital ekranlarda seçtikleri konseptin dünyasına adım atan çocuklar, burada poz vererek atölyeden hatıra fotoğrafları ile ayrıldı. 

Faber-Castell, Sürdürülebilirlik Kavramını Artırılmış Gerçeklik Teknolojisiyle Aktardı

Kırtasiye bölümünde sürdürülebilir kalkınmanın öncülerinden olan Faber-Castell, biyoçeşitliliği ve çevreyi koruyarak iklim değişikliği ile uğraş ediyor. Dünyadaki kaynakların tükenmesine pürüz olmak için ağaç cidarlı eserlerini yalnızca endüstriyel kullanım emelli olarak yetiştirilen FSC® Sertifikalı ağaçlardan üretiyor. Brezilya’da toplamda 11.000 futbol alanı büyüklüğünde olan ve 700 farklı canlı tipine mesken sahipliği yapan Faber-Castell Ormanı ile sürdürülebilirliği ekolojik açıdan ele alan marka, şenlik alanındaki atölyelerinde, çocuklara sürdürülebilirlik kavramının kıymetini masalsı bir atmosferle anlattı. Artırılmış Gerçeklik (AR) teknolojisi ile hazırlanan özel atölye sayesinde çocuklar kendilerini adeta Brezilya Ormanı’nda üzere hissederken yaratıcılıklarını da artırabildi. 

Yaratıcı Çocuk Festivali’ne beşinci kere sponsor olmasından ötürü plaket alan  Adel/Faber-Castell Pazarlama Yöneticisi Murat Büyükkucak şunları söyledi; “Adel/Faber-Castell olarak sağlıklı ve memnun yaşayabilmemiz için ekosistemimizin ilgiye ve bakıma gereksinimi olduğunu biliyoruz. Bu sebeple çevresel sürdürülebilirliğe yönelik projelerimizi siyasetimizle uyumlu olarak hayata geçiriyoruz. Biyoçeşitliliği ve çevreyi koruyarak iklim değişikliği ile çaba etmek, en değerli ve stratejik amaçlarımızdan biriFaber-Castell olarak 1980 yılından bu yana Brezilya’nın güneydoğusunda yer alan, 11.000 futbol alanı büyüklüğündeki orman ile yaklaşık 700 hayvan çeşidi ve 4,5 milyondan fazla ağaca mesken sahipliği yapıyoruz. Dünyadaki kaynakların tükenmesine pürüz olmak için ağaç cidarlı eserlerimizi, yalnızca endüstriyel kullanım maksatlı olarak yetiştirilen FSC® Sertifikalı ağaçlardan üretiyoruz. Böylelikle geleceğe ve tabiata yatırım yaparak ormanların gelecek jenerasyonlara aktarılmasına katkıda bulunuyoruz. Bu yılki atölye çalışmalarımızda çocuklarımızın yaratıcılıklarını ve duygusal zekalarını geliştiren içerikler ile sürdürebilirlik kavramına da vurgu yaptık.” 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Benzer Videolar