Borusan’dan çalışan memnuniyeti odaklı inovatif uygulama

T4 People Analytics ile geliştirilen bu proje ile çalışanların iyiliğinin ve iş performansının ölçülebilir formda artırılması planlanıyor. Borusan, bu sayede çalışan memnuniyetini de en üst düzeye çıkarmayı hedefliyor.

Borusan Kümesi, insan kaynakları analitiği alanında yenilikçi tahliller geliştiren T4 People Analytics ile insan kaynaklarında dikkat çeken bir çalışmaya imza atıyor. Pandemi sonrası periyotta insan kaynakları idaresini yine tanımlama misyonu ile tasarlanan Yeni Sistem Çalışma Analitiği platformu çalışanlara odaklanırken, çalışan iyiliğini ve aktifliğini ölçülebilir halde artırmayı amaçlıyor. 

T4 People Analytics tarafından geliştirilen sistem, çalışanların açık uçlu geri bildirim metinlerini, yapay zeka modelleri ile otomatik olarak manalandırıp sınıflandırarak tavsiyeler sunabiliyor. Bu sayede, çalışanların hem geri bildirim verdiği hususların hem de çalışanın his durumunun tespiti sağlanırken tahlil odaklı bir yaklaşımla süratlice harekete geçmek mümkün oluyor. Yeni periyot anket ve dijital bağlantı teknolojileri, çalışan tecrübesini derinlemesine manalandırmak ve düzgünleştirmek için devreye alınırken bu yenilikçi yollar, çalışanların gereksinimlerinin daha süratli ve tesirli bir formda belirlenmesini sağlıyor. Bu biçimde çalışanların yıllık müsaade haklarını kullanmaları ve dinlenmiş bir formda işyerine dönmeleri için teşvik edici ön adımlar atılabilirken iş-yaşam istikrarı gözetilerek, gereksinim ve beklentilerini karşılayan daha optimize edilmiş çalışma şartları sunuluyor. 

 

“Borusanlıların iyiliklerini artırmayı amaçlıyoruz”

Borusan Grubu’nun insan odaklı olduğunu vurgulayan Borusan Holding İnsan, Bağlantı ve Sürdürülebilirlik Grup Başkanı Nursel Ölmez Ateş, “Bu projede sürdürülebilirlik odaklarımız olan iklim, insan ve inovasyon alanlarımızdan insan başlığı altında çalışan bağlılığını ele alıyoruz. Sürdürülebilir bağlılık skorumuzu yüksek tutmayı amaçlarken bu istikametteki çalışmalarımızda inovasyonun gücünü kullanıyoruz. T4 People Analytics ile hayata geçirdiğimiz projeyle Borusanlıları daha yeterli anlamayı, gereksinimlerine süratli bir formda karşılık verebilmeyi, iyiliklerini artırmayı amaçlıyoruz” dedi.

Çalışan odaklı riskler tesirli bir formda öngörülebiliyor

Rutin nabız anketleri ve kapsamlı Çalışan Bağlılığı Anketleri (ÇBA) sayesinde, çalışan bağlığı ve istenmeyen ayrılmaların riskleri daha aktif bir biçimde öngörülebiliyor. Bu süreçte, anketlerden elde edilen geribildirimler, Türkçe doğal lisan sürece ve yapay zeka modelleri kullanılarak saatler içerisinde işleniyor ve çalışanların gereksinimlerine daha süratli cevap verilebiliyor. Ayrıyeten, anında akıllı bildirim sistemi sayesinde insan kaynakları yöneticileri, çalışanlar ve yöneticiler aksiyon alınması gereken durumlardan anında haberdar olabiliyorlar. Bu sistem, çalışanlar ortasında proaktif bir bağlantı ve süratli tahlil üretme ortamı sağlıyor. Ortaya çıkan analitik datalar ışığında ele alınan bu proje ile, Borusan’da çalışma kültürünün geliştirilmesi ve iş-yaşam istikrarına yönelik iyileştirmeler sağlanması hedefleniyor.  

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Benzer Videolar